Wednesday 4 April 2012

TOLONG JGN MARAHKAN FIQA

               Tolong jgn marahkan fiqa hal file projek SRR & NPPO2 tu, saya dah lama mkn garam hal file projek nie sebenarnya....tolong jgn serang fiqa bertubi2 hal kecil je...yg salah nama bos je, nama bos yg lama tercatat dlm file SRR tu dah dpt pindah perak...kan ada cara yg sopan nak menegur...
                Tolong hormat org pempuan ok.....Tolonglah halnya kecil je tapi habis satu AFP di salahkan...Ceritanya mcm nie, dia tegur kawan saya ttg file project...dtg tak di jemput, dtg ngan bahasa yg betul2 membunuh..
                 Tolong lah, jgn buat bising kat sini. Apa lagi panas telinga saya, saya pun bgn, check cheklist tu, rupa2nya tak de salah pun yg kawan saya buat...dia punya membebel mcm pempuan (orgnya lelaki).....
                 Tolonglah, saya beritau dia kitaorg akan check email siapa yg bagi...bila dah check , supervisor dia tu yg bagi pac lambat...mendidih hati saya, tak smp ati tgk member kwn saya....pantangnya saya klu unit saya kena marah bak kata pepatah cubit peha kanan terasa peha kiri...
                  Tolonglah, kesian kat kwn ku dah lah esok nak gi Education Fair kat Menara Rebung...semoga berjaya...oopss citer nya lum habis lagi, dia dtg sekali lagi ngan muka poyonya tu...saya terangkan email tu dpt bila, siapa yg bagi....saya dah dpt kebenarannya....berubah muka dia, dan saya ckp kat dia klu ikutkan unit kita takkan terima pac yg tidah di tanda tangan oleh boss......terus dia senyap...mcm tak puas ati je....lantaklah..malas nak layan..suka buat hal.

No comments:

Post a Comment